Saturday, December 26, 2009

Kerenah Penunggu Pesakit

Tak semua di antara korang pernah menjadi penunggu pesakit. Jadi tengok lah dulu.

A. Macam macam majalah dibelinya untuk bahan bacaan sedangkan pesakit dok teriak kesakitan.

A.Situasi :
1. Dari duduk jadi bangang tu baik Pak Long baca buku ni.
2 . Haaaa?

B. Interviu pesakit pesakit lain yang ada dalam bilik tersebut.

B.Situasi :
1. Kat mana pak cik rempit ? Dah tua tua pun merempit ke ? Bila tu ? Awek Bohsia
ramai tak ?
2. Huh, baaaannnyyyaaaakkkk kau punya soalan!!

C. Macam macam makanan ringan dibelinya , tak cukup makanan berat pun dia beli.

C.Situasi :
1. Hah, ni saya bawak buah kelapa, rambutan , durian , sawit untuk pak long, ada
brani telan ke ?
2. Kang makan buah guna hidung kang budak nih!

D.Kekadang ada yang muka tensen bila hantar SMS takde balasan.

D.Situasi :
1. Apsal tak balas SMS? Kecik limpa aku yang kecik ni. Jaga kau kena balasan nnti dek
aku.

E.Tumpang tido sekatil dengan pesakit.

E.Situasi :
1. Dah dia tido katil aku pulak, ahhh tido atas dia je la!
2. Kroih , kroih , kroih , kroih kroih kroih ..

F.Perabih makanan pesakit yang takde selera makan.

F.Situasi :
1.Lepas ni saya makan nasik Pak Long tu aaa.
2.Penendang sulung tahap ke lapan mau makan ?!

No comments:

Post a Comment

Anda rasa blog ni best? Rate