Monday, December 28, 2009

The Best International Product 2009

PleiBoy Playmate
Majalah untuk Lelaki Macho yang suka mengambil berat hal ehwal dan ekonomi pompuan. Vote Kolum paling menarik yang menjadikan ia The Best Magazine of the Year ialah memaparkan aksi-aksi pompuan memintak sedekah dengan manjanya, sebab tak mampu beli baju untuk ke sekolah. Jika berhajat, kamu boleh menderma untuk mereka dengan melanggan majalah ini dan mendapat CD free.


IMax-Usapa? (Epal ditokak)
Jenama komputer peribadi yang sarat dengan inovasi. Ia tidak lagi menggunakan tikus biasa, sebaliknya menggunakan tikus mondok as a user friendly. Kamu tak pelu bimbang untuk melihat epal setiap pagi kerana ia menyediakan banyak epal-epal untuk dilihat tetapi tidak boleh dimakan sebab telah ditokak oleh sapa ntah. Jika kamu peminat grafik dan seorang pengguna profesional.. jenama ini amat serasi dengan kamu kerana bentuknya solid dan pilihan dalam berbagai warna seperti hijau pucuk paku dan biru sebiru mata hitam Siti Nordiyana.


Ferlali
Pengeluar kereta terpakai terkemuka dunia. Anugerah Inovasi The Best Car of The Year yang dimenanginya adalah ciptaan pemuda Melayu yang mencipta rodanya menggunakan tengkorak-tengkorak terpakai. Siapakah pemuda itu akan diumumkan oleh CEO Ferlali sempena pelancaran produk terbaru Ferlali Januari 2009. Sama-sama kita nantikan.

POPIA
The Delicious Food Of Da Werl 2009 Sudah semestinya popia Elly. Ia nya menjadi makanan favourite selebriti dunia seperti Mister Rie, Umi, SluMbeR, NN, GabRiel dan ramai lagi. Beli la… kalo tidak kamu akan menyesal nanti…

No comments:

Post a Comment

Anda rasa blog ni best? Rate