Sunday, February 28, 2010

Sisi

Suami seorang wanita ini telah koma selama beberapa bulan tetapi dia tetap berada di sisi suaminya setiap hari. Pada suatu hari suaminya sudah boleh menggerakkan anggota badan dan menyuruh isterinya datang dekat kepadanya.

Apabila dia duduk dekat, dia berkata: "awak tahu tak awak sentiasa bersama saya sepanjang masa susah saya. Bila saya di pecat dari kerja saya, awak ada disitu menyokong saya. Bila perniagaan saya gagal, awak ada disitu juga. Bila saya ditembak tempohhari oleh Ahlong, awak pun ada di sisi saya. Bila kita kehilangan rumah, awak memberikan saya sokongan. Bila saya mula sakit, awak ada di sisi saya... Awak tahu apa tak?"

"apa dia bang..." tanya isterinya lembut

" Saya rasa awak nie MEMBAWA NASIB MALANG BUAT SAYA LA..."

No comments:

Post a Comment

Anda rasa blog ni best? Rate