Sunday, February 28, 2010

Kajian

hampir 5 tahun aku buat kajian dengan 'dia', ni lah hasilnya apa yg aku faham tentang perempuan .

Bila wanita berkata = maksudnya

"Ya" = Tidak

"Tidak" = Ya

"Mungkin" = Tidak

"Maafkan saya" = Habislah kau lepas nie.

"Kami perlukan" = Saya nak

"Ikutlah keputusan awak" = Eh eh eh keputusan nye kan dah jelas dah sekarang.

"boleh... teruskanla" = saya tak nak...

"Saya sedih" = dah tentulah saya sedih, ngok!

"Kita perlu berbincang" = saya nak komplen nie

"Awak penyayang la malam nie" = Awak nie tak de pikir pasal lain ke selain sex?

"Romantik sikit, tutup lampu tu" = Banyak lemak nie...

"Dapur nie tak selesa la" = Saya nak rumah baru!!!

"Saya nak langsir baru" = dan karpet, dan perabot dan dapur...

"Eh saya terdengar ada bunyi tadi" = Saya nampak awak hampir tertidur

"Awak sayangkan saya tak?" = Saya nak mintak benda yang mahal

"Berapa banyak kasih sayang awak pada saya?" = Saya ada buat sesuatu hari nie yang saya rasa awak takkan suka...

"Kejap gi saya siap" = Pasang DVD yang baru beli tu dan tengok sampai abis.

"Bontot saya nampak gemuk tak?" = Tipu untuk saya

"Awak mesti belajar untuk berkomuniksi" = Setuju je dengan saya.

"Awak nie dengar tak!?" = [Terlambat dah... mampos awak!]

"Awak nak?" = Nanti bayar ek

Komunikasi lelaki

"Ya" = Ya
"Tidak" = Tidak
"Mungkin" = Mungkin
"awak cantik la malam nie" = nak sex
"wow, awak memang menarik" = nak sex
"Eh mana awak beli anak patung tu?" = Nak sex
"Saya memang suka hobi awak tu" = Nak sex
"Sayang, itulah sex paling hebat pernah saya buat" = Nak tido...

No comments:

Post a Comment

Anda rasa blog ni best? Rate