Friday, October 23, 2009

Kerusi

Dalam satu kempen perancangan keluarga disalah satu kawasan pendalaman, pegawai yang terlatih telah ditugaskan untuk berbincang dengan penduduk disitu tentang cara yang mereka gunakan untuk menjarakkan atau mencegah kehamilan mereka. Pegawai tersebut cuba bertanyakan soalan kepada setiap ibu-ibu yang hadir.

Pegawai : Puan Lijah gunakan apa ?
Puan Lijah : saya menggunakan teknologi IUD.
Pegawai : Bagus tu, teknologi terkini. Puan Peah pula?
Puan Peah : Pakai susuk.
Pegawai :Ermmmm... Cara turun temurun. Puan Limah pula?
Puan Limah :Saya cuma makan pil sahaja
Pegawai : Ok. Puan Melah?
Puan Melah : Gunakan suntikan.
Pegawai :Ok, Puan Bedah?
Puan Bedah : Gunakan Kerusi ! !
Pegawai : Maafkan saya, Puan Bedah gunakan apa ?
Puan Bedah : Guna KERUSI ! ! !
Pegawai : Bagaimanakah caranya, saya belum pernah dengar lagi?
Puan Bedah : Suami saya suka lakukan hubungan kelamin sambil berdiri. Oleh kerana dia lebih pendek dari saya, maka dia mesti memanjat dan berdiri diatas kerusi. Ketika suami saya sudah berdehem-dehem dan merenggus untuk injuksi, saya tendang saja kerusinya !

No comments:

Post a Comment

Anda rasa blog ni best? Rate